مدرس اصول و فنون مذاکره استاد اصول وفنون مذاکره

مدرس اصول و فنون مذاکره استاد اصول وفنون مذاکره

مدرس اصول و فنون مذاکره | استاد اصول و فنون مذاکره | مدرسه مذاکره |  آکادمی مذاکره | مدرسه اصول و فنون مذاکره | آکادمی اصول و فنون مذاکره | آموزش اصول و فنون مذاکره | کلاس اصول و فنون مذاکره

مدرس اصول و فنون مذاکره استاد اصول و فنون مذاکره مدرسه مذاکره آکادمی مذاکره مدرسه اصول و فنون مذاکره آکادمی اصول و فنون مذاکره آموزش اصول و فنون مذاکره کلاس اصول و فنون مذاکره

تدریس اصول و فنون مذاکره | سخنران اصول و فنون مذاکره | کلاسهای اصول و فنون مذاکره  | دوره اصول و فنون و مذاکره | انجمن مذاکره | انجمن اصول و فنون مذاکره

مدرسه مذاکره آکادمی مذاکره مدرس اصول و فنون مذاکره

  مدرس اصول و فنون مذاکره آکادمی مذاکره مدرسه مذاکره   مدرس اصول و فنون مذاکره آکادمی مذاکره مدرسه مذاکره    مدرس اصول و فنون مذاکره آکادمی مذاکره مدرسه مذاکره   بهزاد حسین عباسی استاد مدیریت مدرس مدیریت

بهزاد حسین عباسی مدرس مدیریت استاد مدیریتی سخنران مدیریت آموزش مدیریت در سازمان شما

مدرس اصول و فنون مذاکره استاد اصول وفنون مذاکره

مدرس اصول و فنون مذاکره استاد اصول وفنون مذاکره

مدرس اصول و فنون مذاکره استاد اصول  وفنون مذاکره

مدرس اصول و فنون مذاکره
استاد اصول و فنون مذاکره
آموزش اصول و فنون مذاکره
سخنران اصول و فنون مذاکره
دوره اصول و فنون مذاکره.
کلاس اصول و فنون مذاکره
دوره های اصول و فنون مذاکره
آموزشگاه اصول و فنون مذاکره
آکادمی اصول و فنون مذاکره
مدرسه اصول و فنون مذاکره

بایگانی

استاد بهزاد حسین عباسی مدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس بازرایابی

استاد فروشندگی مدرس فروشندگی سخنران فروشندگی تدریس فروشندگی
مدرس اصول و فنون مذاکره استاد مذاکره

مدرس فروش استاد فروش آموزش بازاریابی

مدرس اصول و فنون مذاکره استاد مذاکره

مدرس اصول و فنون مذاکره استاد مذاکره مدرس مذاکره مدرسه مذاکره آکادمی مذاکره

مدرس فروش مدرس فروشندگی

 

مدرس اصول و فنون مذاکره استاد اصول و فنون مذاکره مدرسه مذاکره آکادمی مذاکره

مدرس مذاکره استاد مذاکره

مدرس مذاکره استاد مذاکره 

مدرس اصول و فنون مذاکره

انسان موجودی اجتماعی است و مذاکره رایج ترین طریق ایجاد ارتباط بین انسان هاست. سازمان ها هم سیستمهای اجتماعی اند که از انسان ها تشکیل شده اند. هدف مذاکره توافق بر سر منافع مشروع است و این امر در سازمان ها هم مصداق دارد. وقتی ارتباطات متنوع و پیچیده می شود مذاکره هم به تبع آن پیچیده و دشوار می شود. نیازمند تخصص است. در سازمانها نیازمند آن هستیم که منافع خود را به نحو مشروع و رضایت بخش و منصفانه تامین کنیم به خصوص وقتی به عنوان مدیریت نماینده گروهی از انسان ها هستیم.

مذاکره یکی از نقش های بسیار مهمی است که مدیران بخش قابل ملاحظه ای از وقت خود را به آن اختصاص می دهند. اما معدودی از آنان هنر و دانش مذاکره را به درستی می دانند . از این رو ، بسیاری از مدیران حرفه ای نیازمند رویکرد بهینه در طرح ریزی و اجرای  مذاکره ها هستند. بهر حال مذاکره حقیقت دنیای امروز است که در آن ارتباط و منافع گاهاً متضاد حرف اول را می زند پس باید به تخصص مجهز بود تا بتوان ارتباطی سازنده برای تامین منافع مشروع بهینه شده دست یافت و سازمان را از آن بهرمند ساخت و این مهم در درجه اول وظیفه مدیران سازمان است که به آن اهتمام ورزند

  

مقدمه :

برای مذاکره در کتاب ها و مقالات تعریف های مختلفی ذکر شده است . به طور کلی می توان گفت که به دلیل تنوع در ارتباطات میان افراد تعریف های متعددی برای مذاکره ذکر شده است. در این جا به بیان تعدادی از تعاریف مذاکره می پردازیم:

1-مذاکره نوعی ابزار ارتباطی بین دو طرف است که به منظور نیل به توافق درباره منافع مشترک و درعین حال متضاد به کار گرفته می شود (فصلنامه مطالعات مدیریت، 1378، ش21 و22، ص 20)

2-مذاکره  نوعی ابزار ارتباطی بین دو طرف برای نیل به توافق پیرامون نیاز ها و نظرات متفاوت است (همان، ص19)

3-مذاکره یک ابزار اساسی است تا شما آنچه را که می خواهید از دیگران به دست آورید (حیدری، 1370، ص1)

4-مذاکره فرایند دست یابی به تصمیم مشترک از طریق مفاهمه است (مجله تدبیر، 1374، ش82، 51)

5-در فرهنگ لغت انگلیسی مذاکره تلاش و کوشش جهت نیل به توافق بین دو نفر یا بیشتر از دو نفر است در صورتی که افراد شرکت کننده در مذاکره دارای حق وتو باشند (سناف،2008،ص1)

برای مشاوره با ما تماس بگیرید

مدرس اصول و فنون مذاکره 

استاد اصول و فنون مذاکره 

تدریس اصول و فنون مذاکره 

سخنران اصول و فنون مذاکره 

آموزش اصول و فنون مذاکره

دوره اصول و فنون مذاکره


 مدرس فروش سخنران فروش استاد فروش تدریس فروش معلم فروش

  مدرس فروشندگی سخنران فروشندگی استاد فروشندگی تدریس فروشندگی معلم فروشندگی


 بهزاد حسین عباسی

سخنران اصول و فنون مذاکرات تجاری زبان بدن و مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مدرس بازاریابی 

معلم بازاریابی 

مدرس برند

مدرس فروش برندینگ مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن 

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی



با ما تماس بگیرید 

مدیر برنامه ها جواد حسنی

09121724677

09128724677

behzadabbasi.ir

و یا در تعریفی دیگر، مذاکره را فراگرد تصمیم گیری توافقی بین افراد به هم وابسته و با ترجیحات متفاوت است (Bazermzn& Neal, 1991:446) و یا می توان گفت مذاکره فراگردی است که دو یا چند نفر یا گروه دارای هدف های مشترک و متضاد ، طرحهای پیشنهادی خود را بیان می کنند و شرایط خاص خود را مورد بحث قرار می دهند تا احتمالاً به توافق برسند (Hellriegel,1995:446).  به عبارت دیگر ، مذاکره در صورتی تصمیم گیری مشترک است که طرفین ترجیحات متفاوتی داشته باشند. یکی از صاحب نظران، مذاکره را داد و ستد یا بده بستان آشکار و داوطلبانه میان دو طرفی می داند که هر یک چیزی از دیگری می خواهد، بنابراین هر یک از دو طرف می تواند پیشنهاد طرف مقابل را نپذیرد.

 


  • مدرس اصول و فنون مذاکره استاد اصول و فنون مذاکره

استاد مذاکره

مدرس مذاکره

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی